Olejki, herbatki i kosmetyki CBD

Konopie siewne to wspaniałe rośliny zawierające wiele dobroczynnych składników, w tym ten najważniejszy, czyli CBD. Kannabidiol ma szerokie zastosowanie w medycynie i jest polecany w łagodzeniu objawów wielu schorzeń, od łuszczycy, do padaczki. Konopie nie zawierają substancji psychoaktywnych, nie uzależniają i nie można ich przedawkować.

Niedrogi olejek konopny

olejek cbd 1Są to zatem produkty bezpieczne, legalne i polecane przez medyków. Warto zastanowić się jaki sposób przyjmowania CBD jest najlepszy. Do wyboru jest wiele różnych opcji. Na początek dobry będzie tani olejek CBD 1 procentowy. To produkt o bardzo delikatnym działaniu, który może być podawany nawet dzieciom. Pozwala na bezpieczne rozpoczęcie przyjmowania CBD i sprawdzenie jaki ma on wpływ na nasz organizm. Z czasem można wypróbować silniejsze olejki, jak i skoncentrowane pasty konopne, które mogą zawierać nawet 50% CBD! Olejki to najbardziej rozpowszechniona forma produktów konopnych, więc można je dostać w każdym sklepie specjalistycznym z asortymentem CBD. Olejek można przyjmować także w formie kapsułek oraz czopków, a susz CBD nadaje się do inhalacji przy pomocy waporyzatorów (stacjonarnych lub przenośnych). Jednak produkty konopne można stosować nie tylko wewnątrz, ale i na zewnątrz organizmu.

olejek cbd 1Popularne są kosmetyki z dodatkiem konopi. Pomocne są one w leczeniu wielu chorób skórnych, od trądziku, do łuszczycy. Są bezpieczne dla skóry wrażliwej i alergicznej, nie wywołują podrażnień. W ofertach wielu sklepów można znaleźć kosmetyki do ciała, twarzy i włosów, takie jak kremy, pomadki, czy odżywki. Do leczenia egzemy czy atopowego zapalenia skóry przydają się skoncentrowane maści konopne o silnym działaniu łagodzącym i odżywczym. Dzięki nim leczenie objawów skórnych jest szybkie i skuteczne. Produkty konopne to jednak nie tylko produkty lecznicze i kosmetyki, ale także żywność. Herbatka konopna działa uspokajająco i ułatwi zasypianie. Mąka i białko konopne polecane są osobom na diecie wegańskiej lub bezglutenowej. Spożywczy olej konopny czy prażone ziarna będą dobrym dodatkiem do wielu potraf. W internecie można nawet kupić konopne ciasteczka i lizaki.

Spożywcze produkty CBD mogą uzupełniać działanie olejków i past konopnych. Produkty konopne zawierające CBD to zarówno produkty medyczne, kosmetyczne, jak i spożywcze. Różne metody stosowania na zewnątrz i wewnątrz organizmu sprawiają, że nadają się one do leczenia różnych dolegliwości. Uspokajająca herbatka, odżywczy krem, czy przeciwbólowy olejek – każdy klient znajdzie produkt, który pomoże zadbać mu o zdrowie i atrakcyjny wygląd.